درباره ما

مدیریت صادرات تاپ، فعالیت بازرگانی خود را عملاً از سال 1382 آغاز نموده¬است. ماحصل فعّالیت¬های اوّلیه این مدیّریت صادرات درک و کشف این نکته بود که «مهم¬ترین دلیل پایداری ضعیف محصولات صادراتی ایران در بازار¬های هدف، تجارت غیر¬علمی و سُنّتی بنگاه¬های ایرانی در آغاز قرن بیست و یکم است». از این روی «عِلمی¬سازیِ صادرات و دانش¬محوریِ تجارت» به عنوان شعار اصلی این مدیریت صادرات تعریف و در نهایت به تاسیس شرکت مدیریت صادرات «تجارت آفرینان پایدار» (سهامی خاص) در سال 1386 منجر شد. این شرکت نه تنها فعالیت¬های بازرگانی و صادراتی معمول را انجام می¬دهد، بلکه به عنوان یک EMC انواع فعّالیت¬های علمی و به¬روز تجاری مانند «تهیه گزارشات ادواری از بازارهای هدف»، «مدیریّت رویدادهای تجاری»، «تهیه پیش¬نویس اسناد تفاهم و قرارداد»، «داوری حل اختلاف»، «تحقیقات بازار»¬، «ترجمه و انتشار متون مرتبط با علم روز تجارت» ، «حضور در مناقصات بین¬المللی» و «انتقال فن¬آوری و دانش فنّی» را نیز در کارنامه خود دارد.

با عنایت به آنکه یکی از مهم¬ترین وجوه تمایز «شرکت¬های مدیریت صادرات» با «شرکت¬های تجاری صادراتی» ، داشتن شبکه تجاری در بازارهای هدف است، این شرکت ایجاد نمایندگی¬های خود در قالب «شرکت ثبت شده» را در برنامه های خود قرارداده و اکنون در سه کشور روسیه، عراق و گرجستان دارای نمایندگی در قالب شرکت ثبت شده با مالکیّت 100% سهام شرکت می¬باشد.

تعامل با بسیاری از ساختارهای هم¬افزایی توان تجاری-صنعتی مانند «خوشه مبلمان»، «خوشه کفش» و «خوشه قطعات خودرو» حاکی از توان این شرکت مدیریت صادرات است. همچنین این شرکت از تجربه-ای غنی در زمینه انتقال فن¬آوری مانند «آلیاژهای آلومینیومی»، «فیلم¬های چندلایه»، «بازیافت» و سایر موارد برخوردار است. علاوه بر مشتریان بخش خصوصی، «شرکت¬های شهرک¬های صنعتی» و «پارک¬های علم و فن¬آوری» از مشتریان دولتی این شرکت در داخل کشور قلمداد می شوند.

گستردگی شبکه خارجی، میزان صادرات مدیریت شده، تجارب عملی و مدیریتی و سطح علمی و آموزشی مدیران این شرکت موجب گردید که این شرکت برای اوّلین بار و بدون طِی رتبه¬های پایین¬تر، مستقیماً رتبه C را از سازمان توسعه تجارت ایران اخذ بنماید. هم اکنون نیز این شرکت بالاترین رتبه مدیریت صادرات را میان شرکت¬های ارزیابی شده از سازمان توسعه تجارت ایران دارد.

از دیگر فعّالیت¬های جنبی این شرکت برگزاری کارگاه¬های متعدد آموزشی در تهران، تبریز، یزد، شیراز، اصفهان، گرگان، زنجان، زاهدان، منطقه آزاد چابهار و منطقه آزاد انزلی می¬باشد.

بواسطه تجربه تعاملات درون مرزی و برون مرزی این شرکت سابقه¬ای قابل توجه در مدیریت تشکّل¬های صادراتی دارد که از آن جمله می¬توان به «انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی استان آذربایجان شرقی» و «انجمن شرکت¬های مدیریت صادرات ایران» (درحال تشکیل) اشاره نمود.

ماموريت ما

مدیریّت صادرات تاپ بخشی از زنجیره تامین بازرگانی کشور برای بسترسازی و توسعه روابط بازرگانی میان بنگاه های داخلی و مخاطب خارجی با رویکرد صادرات و تبادل فن آوری به منظور افزایش صادرات با ارزش افزوده بیشتر است.

ارزش‌های ما

  • ما نسبت به تعهداتمان در مقابل مخاطبانمان، اخلاقاً پاسخگو هستیم.
  • ما با تکیه بر آموزش مستمر نیروی انسانی، نسبت به ارایه خدمات «به روز» به مخاطبانمان متعهد هستیم.
  • ما به شفافیت عملکرد خود به عنوان مهم ترین عامل اعتمادسازی میان ما و ذی نفعان، متعهد هستیم.
  • ما در کمال رازداری و امانت داری از اطلاعات، ایده ها و طرح های مخاطبان خود سیانت می کنیم.
  • ما به همکارانمان به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمانی خود احترام می گذاریم.